Saturday, December 1, 2007

Danska julkalendern

Der er så mange der tror at man er sur og trist
bare fordi man nu tilfældigvis er fundamentalist
Der er nu ingenting der ku være mere forkert
Kom til mig små drenge, I skal ikke være genert

Bare fordi man har giftet sig med Allah
behøves man ikke være grim og gå med brillah
Man kan sagtens gøre noget ud af sig selv
selvom man bare skal ud og slå uskyldige ihjel

OMKVÆD:
Hvis du ser Osama,
giv ham en krammer ikke et gok med en hammer eller lænker der strammer
Det er noget der fremmer glæden med det samme og hiver smilet frem
Giv en krammer

En krammer til Osama x 3

Der er så mange der tror man er alvorlig
At vi aldrig går i bad og lugter dårlig’
Jeg tænker haha bare de vidst’
hvor meget grin og pjat man har
når man er fundamentalist

Er du klar over hvor lang tid jeg har brugt
for at barbere min krop lige så smukt
Lidt rødt på kinderne og så lidt gloss
Det er rart at være lækker når man skal ud at slås

OMKVÆD:
Jeg står nu frem — og beder om et kram
så kom her min ven og tæl ned fra fem
Fem, fire, tre, to * BUM * … en!

Bim bam bum, den vantro han er dum
Bum bim bam, jeg tror jeg bomber ham

3 comments:

Anonymous said...

hej. menar du bilden med dom läckra katterna? den har inte jag gjort, jag såg den på nätet när jag googlade omkring. den passade perfekt så jag knep den. men tack ändå. tjohej.

www.highwaytoloathing.blogspot.com

Anonymous said...

ja, phosphoralet var skitäckligt!!!! och dexofen och stesolid var nödvändigt för att orka med persen. men nu e det gjort. grattis till mej!

Anonymous said...

loathing: kan inte annat än att instämma i ditt grattis!!