Tuesday, December 18, 2007

Dansklass med Damon

Så här ser en typisk lektion ut med Damon Frost, min idol och söta, mysiga favorit-danslärare. Därefter en intervju med den gullige. Har gått och försökt lära mig streetfunk för honom under hösten och känt mig såååå usel. Så nästa termin tänkte jag prova nåt annat istället - kanske dancehall. Men sista dagen innan jullovet (han var där fast han var förkyld) blev jag så nostalgisk och tänkte - jag kan inte svika honom! Han (jag?) måste få en chans till! Det kanske går bättre under våren. Då kör han ju samma koreografi från början igen och då kanske det fastnar? :) Dessutom såg och hörde jag honom på MTV rappa/sjunga i gruppen Hearin' Aid. Visste inte att han höll på med det också! Så nu kan jag bara inte överge honom.

1 comment:

Anonymous said...

vad jag letade efter, tack